Prezentare cărţi

marți, 25 iunie 2024

100 POEZII CU BLÂNDE TOAMNE, PENTRU DOMNIȘOARE, DOAMNE...

 



               Iubiri

 

M-am iubit c-o albaneză;

fragi sub noi aveam dormeză!

 

M-am iubit cu o rusoaică,

numa-n vutci și-n balalaică!

 

M-am iubit cu Moriko:

Tre joli, bocu, mișto!...

 

M-am iubit c-o moldoveană

ce-avea rouă pe sprânceană!

 

M-am iubit și cu o rromă!

Sfârc de piersici! Ce aromă!...

 

M-am iubit cu o olteancă;

asta m-a lăsat ... palancă!

 

M-am iubit cu o mongolă,

la Veneția,-n gondolă!

 

M-am iubit cu o gruzină,

cu sânii de mandarină!

 

Și-n Alaska, c-o laponă,

ce-avea sânii de o tonă!...

 

Am iubit și în marfar,

pe sacii cu gogoșar,

 

iar pe-a Vaserului vale,

m-a rupt una rău de șale,

 

că era de la Sighèt!

Asta m-a făcut...POET!



          Citiți mai departe



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu