Prezentare cărţi

luni, 4 aprilie 2022

TREZIȚI-VĂ! - pamflete -

 

 


La gamelă...

 

Trecu Crăciunul... Triste îmi sunt toate,

și viața mea ─ pensionar buimac;

îmi vine să m-arunc sub tren, sub roate,

sau ștreangul să-mi atârn de un copac!...

 

Nu am vaccin și frică-mi este mie,

cu inima, cum stau, să nu mă duc

în negru sac, în neagră veșnicie,

de unde, să mă-ntorc, nu mai apuc...

 

Aștept, acasă, pensia să-mi vină,

s-o dau la CAR-u și la nepoți;

să-mi cumpăr pâine și ceva slănină

și-apoi s-ascult iar știri cu idioți...

 

Ce lehamite flască mi se face,

când văd patriotarzi cu papion,

ce zic că-n lupta de la Samotrake,

ei au luptat, ca și Napoleon...

 

Iar dacă țara este-n NATO,-acuma,

și rușii ne privesc de peste gard,

se datorează lor, că ei sunt spuma;

femeilor în blăni de leopard...

                     *

                *        *

Trecu Crăciunul... Triste îmi sunt toate

și popa umblă iar pe uliți reci;

de Bobotează, poate îmi socoate

cât trebuie să-i dau spre cei de veci...

Și el e trist, și jenă văd că-i este;




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu